torsdag 3 februari 2011

Mera böcker.

När vi nu är inne på böcker, och det är sent på kvällen,å jag är för trött för att ha något egentligen vettigt att säga, men då jag ändå sitter här, så kan jag ju ändå säga nått...? Hittade en bok på http://permaculture-media-download.blogspot.com/ som jag skulle vilja ha. ( och som en ren händelse så såg jag just nu att den bloggens senaste inlägg handlar om trädgårdsböcker...ja där ser man). Men det jag skulle vilja ha är en bok som heter Gardening when it counts, growing food in hard times. av Steve Solomon. Låter inte det som nått för mej? Fins att tillgå för 14 dollar ser jag. Texten om författaren har jag snott rakt av! Men som sagt det är sent och jag är trött, och ibland är det bra skönt att skriva korta blogginlägg. "Steve Solomon is a well-known west coast gardening guru, and author of five previous books. The founder of Territorial Seed Company, he has taught Master Gardener and Urban Farm classes at the University of Oregon in Eugene. His book, Growing Vegetables West of the Cascades has appeared in five editions." God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...